Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Monimenuts
Archives
Monimenuts
Catégories
17 mai 2009

obres...

Hola blogosfèrics!!! Semblava que passada la comunió de la menuda, tot tornaria al seu lloc, però no ha estat així. Per començar, hem passat mitja setmana fora de casa i tornarem potser a principis del mes vinent. La raó són unes petites obres a casa... una mica de pintura per aquí, per allà, una regata de no res en aquesta paret... el cas és que estem "d'okupes" i això em fa viure un pèl desconnectada amb els blogs... (quina ràbia!) a més se m'està endarrerint feina, doncs tinc un munt de coses per explicar. 

Mil petons!!!

Publicité
Commentaires
M
Hola Stela! La veritat és que sortir de casa ja és per a ells tota una experiència... tot i que no tenen les seves coses s'estan portant molt bé. El més menut és el que va estar una mica més des-ubicat els primers dies... Gràcies, un petó!<br /> <br /> Gemma, sabem que la casa estarà més bonica però ara... si algú la veiés... tinc fotos però no tinc la possibilitat de posar-les. Quan tornem prepararé un "especial" d'abans i després. petons!<br /> <br /> Hola Sàlvia! Realment és pot viure amb el més indispensable. Intento no canviar gaire la rutina dels menuts per a no despistar-los...tot i que ara hem inclós una estona de lectura totes les tardes en la que m'implico personalment... estic llegint-lis un llibre que tinc molts bons records: El Zoo d'en Pitus. A la gran li encanta!!! Petons!
S
Tot passa de pressa, també moments com aquest. Tota una aventura d'okupes... aprofiteu-ho per a canviar la quotidianeitat. Passeu-ho bé.<br /> <br /> Besadetes i fins la retornada a casa i al blog
G
Moni, guapa, quan torneu la casa estarà millor...<br /> Mentrestant paciència, que és un trasbals això de no ser a casa, oi?<br /> <br /> Molts petons
S
Ja trobàvem a faltar les vostres experiències!<br /> Doncs fins aviat!<br /> <br /> petons
M
Gràcies Àfrica pel teu comentari. He tret el nas pel teu blog i m'agrada molt. Provaré deixar-te un missatge perquè no hi sóc a casa i als ordinadors que tinc accés se'm pengen de seguida... ai la informàtica!
Monimenuts
Publicité
Publicité