Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Monimenuts
Archives
Monimenuts
Catégories
14 février 2009

Missatge d'or

He rebut amb molta il.lusió aquesta setmana una distinció d'or!!!

M'ha l'ha atorgat la Gemma d' anar aprenent .  Segueixo el seu blog des de fa un temps doncs m'atrau l'experiència que viu educant en familia.  Una opció que admiro i respecto.

Prenc el relleu i el passo a quatre blogs que m'agraden i intento seguir quasi diàriament.

l'elefant trompeta , per la seva dedicació al món de la literatura infantil.

bibliopoemes , per la seva tasca incombustible de donar a conèixer la poesia.

tamomolt , pels seus comentaris dolços i carinyosos.

cuatro en familia , per transmetre i explicar tendrament l'educació que dóna als seus menuts.

Un petó a tothom!!!!

Publicité
Commentaires
S
Salut Moni!!!<br /> <br /> Je suis Stel.la , du Petittresor!<br /> <br /> I estic molt molt contenta que hagis vist el meu blog, perquè així jo també he pogut veure el teu!!<br /> El tobo fantàstic, ple d´enllaços súper útils i divertits.<br /> Endavant!<br /> stel.la
C
Moltes gràcies per aquest premi.
Monimenuts
Publicité
Publicité