Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Monimenuts
Archives
Monimenuts
Catégories
14 juin 2008

Tagguée

Tagguée per http://tamomolt.typepad.com/leblog/ Passo a contestar les preguntes en castellà.  Existeix la possibilitat de traduir-ho tot en el mateix blog.

Què feia 10 anys enrera? Acabava de casar-me i començava a treballar en una escola de Barcelona com a mestra de primària amb molta il.lusió.
5 coses d'avui? Esmorzar assentada mentres llegeixo una revista (normalment de déco o roba infantil), jugar amb els meus fills, endreçar la casa, excepcionalment he navegat a vela amb el meu marit per la costa del Maresme i per acabar buscar el forat del día per escriure en el blog. M'encanta!
3 snacks que m'agradin: galetes digestive amb melmelada de préssec, bol de llet amb cereals, totes les varietats del pa.
2 lllocs on he viscut: Naturalment Barcelona (Espanya), i a Paris (França).
5 coses que faria si fos mil.lonaria: per començar penso que tindria molts més maldecaps, d'un altre nivell és clar, però intentaré respondre:  primer procuraria l'estabilitat pels meus, em compraria un apartament a Paris, montaria un negoci dirigits als nens (roba, complements, llibres...), viatjar e intentar viure sense stress!

Necessito un curset accelerat per aprendre a escriure el nom i que enllaci directament amb el blog que es relaciona.  Algú em pot ajudar?

Publicité
Commentaires
Monimenuts
Publicité
Publicité