Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Monimenuts
Archives
Monimenuts
Catégories
10 juillet 2011

projecte cosir 2#

per fi!!! amb una mica de retard avui he acabat el projecte del blog la inglesita .  reconec que em falta molt per aprendre (i no m'aniria malament un minicurset) però estic satisfeta del resultat. finalment em vaig decidir per la talla més gran (10-12 anys) per a la meva "menuda".  però tinc pendent un altre a conjunt per a la meva neboda.

 gràcies Maria pel tutorial tan complert!!!

modelo_1

Publicité
Commentaires
B
PERO QUE GUAPAS TENGO MIS SOBRINAS !!!!!!!!!!!!! MIRAD QUE TIPIN TIENE Y CON QUE ARTE Y PODERIOOO LO LUCE TODO. SE NOTA QUE LLEVA NUESTROS GENES...<br /> OLE TU ARTE Y TU GRACIA !!!!!!!!!!!!!!<br /> GUAPA!!!!!!!!!!!!!!!
M
Gracias a ti. Está preciosa!
Monimenuts
Publicité
Publicité